Domnul Nita si numele lui

Cei mai mulți ați spune ca originea acestui nume este prescurtarea numelui Ioniță anume un nume de alint și mai la îndemână Niță . De fapt am avut un coleg căruia îi spuneam Niță și îl cheamă de fapt Grădiniță Marian pe care noi prietenii îl strigam Niță.  Ai văzut când esti la o nunta ceva și strigi Marian jumate din bărbați se uita, și mai se adaugă și cei care se întreabă oare cine îl striga pe Marian.  Mereu am fost fascinat de originea numelor cel puțin cele de familie și rapiditatea cu care poti găsi nume haioase și curioase în același timp. Poate la începutul ineputurilor strămoșii acestui Niță erau constructori de grădiniță (de copii sau de vara). Cine a mai văzut nume de familie formate pana și din trei cuvinte legate împreună sa formeze numele de familie .

Despre doctori pe scurt

1. Cum am platit 100ron doar ca sa isi dea cu pererea un dentist despre maseaua de minte.
2. Secretul dentistilor pasta de dinti speciala.
3. Medicul de familie si intrebari mai mult sau mai putin pertinente.
4 etc etc
Acum multi ani am avut cum stie toata lumea primele probleme cu ultima masea de minte, am zis sa merg la dentist am zis eu la un dentist prea bun sa vada daca trebuie scoasa acum sau daca o mai pacalesc ceva timp sa mai meste guma pe inca un dinte cativa ani. Am ajuns acolo am asteptat "n" extractii(la aceiasi persoana) . Am ajutat prin cabinet fiind cel mai tanar cu felicitari din cabinet(client).
Si sa vedeti , in momentul in care m-am asezat pe scaunul sovietic mi-am dat seama ca am iesit din orasul natal. Eram deja pe un teren sa zic asa stain si procentajul de orice fel de risc crestea simtitor cu fiecare moment si fiecare miscare a doctorului din aceasta povestire.
Deci scaun stomatologic vechi si defect, ustensile ruginite din antimoniu ceva care se simteau abrazive prin smaltul dintelui asa erau de nasoale. Fara manusi a privit acolo a zgandarit prin toate canalele posibile si imposibile in asa fel incat am fost urat inpresionat si am refuzat extractia bine-motivata . Am refuzat deoarece nu vedeam clestele pe acolo si am crezut ca foloseste patent de gradina ceva.
Am oferit banii 100ron sa imi dea rest, a spus omul ca nu are sa imi dea rest dar se ofera sa faca in acesti bani si extractia. Am refuzat si am zis sa opreasca dansu restu. (numai sa scap de acolo). Alte detalii mai piperate exista si puteti sa intrebati.

2. Eu cred ca secretul dintilor albi ar fi pasta de dinti speciala care se foloseste la periajul profesional, oare unde gasesc?
Oricum probabil nu este asa, pt ca inainte de acel periaj se face si detartraj care probabil mai limpezeste dintii cat de cat dinainte.

3. Cand am fost la  medicul de familie in momentul cand am intrebat si eu scurt oare de ce nu am fond pentru un set de analize, sau daca este cardul de sanatate activat de pe acum am primit ca raspuns o intrebare anume:
-Domnule draga dar de ce credeti ca mor doctorii?
Eu as fi putut raspunde atunci orice, ori de dragul lui ion, ori puteam raspunde ca mor de oftica dar stand putin si gandind situatia am raspuns asa:
-Dar doamna doctor oare de ce sunt doctori mai buni la morga, acolo imediat se pune diagnostic.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

multitasking

Diete si e-diete

Toalete