Domnul Nita si numele lui

Cei mai mulți ați spune ca originea acestui nume este prescurtarea numelui Ioniță anume un nume de alint și mai la îndemână Niță . De fapt am avut un coleg căruia îi spuneam Niță și îl cheamă de fapt Grădiniță Marian pe care noi prietenii îl strigam Niță.  Ai văzut când esti la o nunta ceva și strigi Marian jumate din bărbați se uita, și mai se adaugă și cei care se întreabă oare cine îl striga pe Marian.  Mereu am fost fascinat de originea numelor cel puțin cele de familie și rapiditatea cu care poti găsi nume haioase și curioase în același timp. Poate la începutul ineputurilor strămoșii acestui Niță erau constructori de grădiniță (de copii sau de vara). Cine a mai văzut nume de familie formate pana și din trei cuvinte legate împreună sa formeze numele de familie .

Cine ajunge primul in Rai si cum arata acesta

Zilele astea am auzit vorba "Dar din dar se face raiul." si m-am intrebat daca este chiar asa. Am ideia ca in rai ajung doar cei care dureaza cinci minute sa faca semnul crucii si mai sunt anumiti indivizi care eu zic ca ar fi "vrednici".
Ok deci se spune la un moment dat ca cei de pe urma vor fi cei dintai, pai sunt doua posibilitati dezvoltarea personala mereu a transformat pe cei din urma in cei dintai, dar daca nu este vorba de asa ceva?...
Daca de fapt se refera la cei saraci cu duhul fara nici un avut in viata si care se duc de obicei pe strazi, fara asigurare medicala.
Dar daca nu cei saraci cu duhul nu sunt "cei de pe urma", daca de fapt literalmente asa-zisele scursuri ale societatii sunt "cei de pe urma".
Eu sunt de parere ca mai degraba homosexualii sa ajunga in rai, anume pentru ca relatiile lor nu sunt agresive ca multe din relatiile hetero.
Eu cred de fapt ca relatiile gay au fost inventate initial ca sa dea literalmente "peste nas" relatiilor straight urate.
Eu cred ca relatiile straight care se cearta continuu si se poarta artagos de fapt si-au dat seama ca nu se mai satisfac in particular dar din pacate inca se iubesc intre ei.
Poate eu am urmarit prea multe filme dar sa vedeti cum se privesc cuplurile gay(femei sau barbati) si cum se privesc cele straight. Parerea mea un cuplu trebuie sa se citeasca iubirea in ochii lor si sunt putine cupluri straight care se privesc cu dragoste.
Intr-o relatie straight cineva mereu o sa faca zgomot ca celalat nu a dus gunoiul si o sa te intrebi oare se intampla in orice casa.
Sunt total impotriva agresivitatii in cuplu si casnicie. In plus apreciez pozitiv erotismul intre doua femei sau mai multe.
Deci daca gasesti gay prin Rai pe acolo oare ce parere ai sa existe oare lesbiene pe acolo, te rog lasa un comentariu ca sa stie si altii parerea ta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

multitasking

Diete si e-diete

Toalete