Domnul Nita si numele lui

Cei mai mulți ați spune ca originea acestui nume este prescurtarea numelui Ioniță anume un nume de alint și mai la îndemână Niță . De fapt am avut un coleg căruia îi spuneam Niță și îl cheamă de fapt Grădiniță Marian pe care noi prietenii îl strigam Niță.  Ai văzut când esti la o nunta ceva și strigi Marian jumate din bărbați se uita, și mai se adaugă și cei care se întreabă oare cine îl striga pe Marian.  Mereu am fost fascinat de originea numelor cel puțin cele de familie și rapiditatea cu care poti găsi nume haioase și curioase în același timp. Poate la începutul ineputurilor strămoșii acestui Niță erau constructori de grădiniță (de copii sau de vara). Cine a mai văzut nume de familie formate pana și din trei cuvinte legate împreună sa formeze numele de familie .

Utilitatea canii

Eu am inceput sa beau ciorbita sau supita in cana, e foarte comod pentru mine, in acelasi timp pot sta la calculator si sa nu mananc pe o suprafata plina de germeni. In al2lea rand e multifunctionala si stii ca ai nevoie mereu de o cana curata, lucru care ar actiona ca un drog de trecere pentru cei care nu prea au ei chef sau chiar nu stiu cum sa spele o farfurie. Farfuria o lasi in chioveta sa o speli seara sau maine dimineata cand te apuci de gatit, insa cana o speli imediat fie ca e plina de grasime sau nu.
Daca as locui singur fara reguli parintesti, una din optiunile mele de vesela ar fi cana, as avea cani mari de cafea sau pahare de unica folosinta halbe dar de hartie de preferat ca nu am vazut fast food sa serveasca ciorba la halba de plastic. Realizezi ca la vreo ocazie as primi un set de farfurii as multumi din toata inima si as spune ca eu chiar nu aveam, as spune adevarul. In cana poti manca ciorba supa dar si deser poate inghetata sau fructe cu zahar peste ele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

multitasking

Diete si e-diete

Toalete